Jak reklamovat zboží

13. března 2025
Autor: Venuše
[@title]

Záleží na tom, co chcete reklamovat, jaká je záruka a jaký je důvod pro reklamaci. Ale když si to shrneme, tak všeobecný postup je tento:

Nejprve si zjistěte podmínky reklamace, zkontrolujte záruční lhůtu, obvykle bývá 24 měsíců. Reklamace se vztahuje na vady ne na poškození způsobené nesprávným používáním.

Připravte si účtenku o koupi, záruční list a klidně vadný výrobek i vyfoťte.

Reklamaci podejte osobně nebo zboží zašlete pomocí pošty, přiložte průvodní dopis s popisem problému.

Prodejce by měl reklamaci vyřídit do 30 dnů. Pokud se tak nestane, měl by vám vrátit peníze.

Může se ale stát, že prodejce se nebude chtít postavit k reklamaci čelem a bude se zdráhat nebo rovnou reklamaci zamítne. Tady je doporučení obrátit se na Českou obchodní inspekci.

Poslední příspěvky na blogu

Změna času
28. října 2025
Každoročně, dvakrát za rok, je tu už zase změna času. Tedy přechod mezi zimním a letním čase. Tato změna...
Žít bez chemie
24. října 2025
Myslíte si, že žít bez chemie je složité? Naopak, znamená to zjednodušit, vrátit se k podstatě a...
Zahrada lidského těla
23. října 2025
Naše tělo je jako zahrada. Každá buňka je semínko, které v sobě nese život. Každý dech je jako kapka...
Sabina
22. října 2025
Dnes má svátek Sabina, říká kalendář. Je to ženské jméno, které pochází z latiny, z názvu kmene...
906 700 500
Zavolejte!